شرایط و ضوابط

⇐ کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی سیستم سنتر به دقت ملاحظه فرمایید.

 

ورود کاربران به وب‏‌سایت سیستم سنتر هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری سیستم سنترو سایر خدمات ارائه شده توسط سیستم سنتر به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات سیستم سنتر است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سیستم سنتر از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

  • قوانین عمومی
    توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سیستم سنتر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سیستم سنتر تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

  • تعریف مشتری یا کاربر
    مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سیستم سنتر اقدام کند.
    همچنین از آنجا که سیستم سنتریک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

 

  • تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان
    محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط سیستم سنتراز شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با سیستم سنتر همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وب‌سایت سیستم سنتر عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط سیستم سنتر بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.
    – مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.
    – فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.
    – خریداران حداکثر تا ۲ روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.
    – سفارش‌هایی که دارای حداقل یک کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت ۱۶ هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل ۱ روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) در تهران و شهرستان‌ها، ارسال خواهند شد.
    – ۱ روز کاری فاصله زمانی تحویل برای کالاهای فروشندگان، به معنای این است که در صورت خرید کالای فروشندگان ، شروع پردازش سفارش حداکثر ۱ روز پس از زمان سفارش‌گذاری در سیستم سنتر است.
    – منظور از ۱ روز کاری، زمان آماده‌سازی و ارسال کالا به انبار سیستم سنترتوسط فروشنده است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.
    – در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده وسیستم سنتر تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از ۲۴ ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد.
    – در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و سیستم سنترمجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

 

    • ارتباطات الکترونیک

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات سیستم سنتر استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به سیستم سنتر ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که سیستم سنتر به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

 

  • ثبت، پردازش و ارسال سفارش
    – روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. سیستم سنتر به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
    – کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت سیستم سنتر به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. سیستم سنتر همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سیستم سنتر به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سیستم سنتر محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
    – در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
    – سیستم سنتر مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای سیستم سنتر محفوظ است.
    – در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت سیستم سنتر، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای سیستم سنتر محفوظ است. سیستم سنتر در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی ۲۴ الی72 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت سیستم سنتر می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
    – کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، سیستم سنتر جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
    – با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
    همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
    – از آنجا که سیستم سنتر یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط سیستم سنتر بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
    – در صورت استفاده از کد تخفیف یا پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
    – لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت‌انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.

 

  • خسارت در هنگام حمل و نقل
    سیستم سنتر همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و سیستم سنتر تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
    آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش سیستم سنتر اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش سیستم سنتر ارسال شود.

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط سیستم سنتر دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در سیستم سنتر به اتمام برسد، و سیستم سنتر امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

همچنین سیستم سنتر مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.

 

  • نظرات کاربران
    هدف از ایجاد بخش نظرات در سیستم سنتر، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات سیستم سنتر با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تایید فنی سیستم سنتر درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

 

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه