آیپد مینی اپل کوچیکترین آیپد با بزرگترین آپگرید است. این محصول دارای طراحی جدید کاملا متفاوتی بوده و به رنگ های صورتی، خاکستری، سفید به بازار می آید. این آیپد از نظر صفحه نمایش بهترین گزینه است که 8.3 اینچ صفحه داشته و دکمه هوم از روی نمایشگر آن حذف شده و تاچ آی دی دارد که در قسمت بالا سمت راست صفحه قرار گرفته است. آیپد مینی سریع ترین دستگاه در رده خودش است، 40 درصد عملکرد CPU و 80 درصد گرافیک آن بهتر شده است. قابلیت های یادگیری ماشینی هم در این آیپد دو برابر شده است. این قابلیت در ترجمه متن و مکالمه بسیار استفاده می شود.
قابلیت های اتصال آیپد جدید به این ترتیب است که دارای USB typeC بوده و قدرت انتقال داده ها را تا 10 برابر افزایش می دهد. فناوری 5G هم در این آیپد وجود دارد که تا سه و نیم گیگ سرعت دانلود را پشتیبانی می کند. دوربین اصلی و سلفی در این محصول ارتقا پیدا کرده است، دوربین اصلی با F1.8 لنز 12 مگاپیکسلی بوده که در شرایط نور کم می توان با آن عکس های خوبی گرفت. دوربین جلوی آن هم 12 مگاپیکسلی اولترا واید است. از سیستم استریو هم در اسپیکر های آن استفاده شده تا کاربران تجربه بهتری در شنیدن داشته باشند.
آیپد جدید از نسل دوی اپل پنسل هم پشتیبانی می کند. شروع قیمت این محصول از 499 دلار است و از هفته آینده در بازار عرضه می شود. به لطف استفاده از USB-C، کاربران می‌توانند به راحتی دیوایس‌های خود را به آیپد مینی وصل کنند. از آلومینیوم بازیافت شده در بردنه آیپدها استفاده شده و سازگار با محیط زیست هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه