جدیدترین ساعت هوشمند ساخت اپل قابلیت های مرتبط با دوچرخه سواری را دارا است. حاشیه ها در این ساعت به حداقل رسیده اند و صفحه 20 درصد نسبت به سری قبل بزرگتر شده و حاشیه 40 درصد کمتر شده است. البته ابعاد ساعت کوچیکتر نشده و صفحه آن 70 درصد روشن تر شده است. این ساعت قابلیت های UI دارد و همه عناصر در آن بزرگتر شده که باعث می شود تا 50 درصد متن بیشتری در صفحه جا شود. کیبورد کامل به این ساعت اضافه شده و با استفاده از یادگیری ماشین هم می توان متن نوشت.
در ساعت هوشمند جدید اپل اطلاعات بیشتری روی صفحه نمایش بزرگتر نشان داده می شود که تجربه کاربری بهتری را به افراد می دهد. این محصول در برابر ترک، آب و گرد و غبار مقاومت دارد. 18 ساعت عمر باتری دارد و 33 درصد نسبت به سری 6 زودتر شارژ می شود. معماری شارژ ساعت هوشمند جدید اپل جدیدتر شده و شارژ صفر تا 80 درصد در این محصول فقط 45 دقیقه طول می کشد.
این ساعت در 5 رنگ مختلف عرضه می شود و می توان چند مدل بند متفاوت به آن وصل کرد، به علاوه این ساعت با بند های قبلی نیز سازگار است. در ساخت این محصول 100 درصد آلومینیوم به کار رفته که بازیافتی بوده و با محیط زیست سازگار است.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه