هفته گذشته شرکت سامسونگ از آخرین جمع شونده های خود رونمایی کرد و اطلاعات زیادی از این دو در دسترس قرار داد؛ اما این هفته سامسونگ تصمیم گرفت اطلاعات بیشتری در رابطه با پروسه طراحی و دیدگاه آنان بر کاربرد این طراحی ارائه کنند.

سامسونگ در وب سایت رسمی خود اطلاعاتی درباره در رابطه با طراحی نوآورانه این دو گوشی هوشمند خود ارائه کرد. هدف این طراحی جالب، تجربه کاربر پسند است تا بتوانند با استفاده از آن خلاقانه تر و راحت تر نیاز های خودشان را رفع کند.

Galaxy Z Flip 4 (سمت راست) و Galaxy Z Fold 4 (درسمت چپ)

کناره ها زیبایی و ظرافی کم نظیر

Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 کناره های براق و صیقلی دارند که از نسل قبلی خود نازک تر است. این قابلیت باعث میشود که دستگیری آنها به صورت کلی راحت تر باشد و ظاهر مدرن تری به این جمع شونده ها می دهد.

رنگ های جدید

رنگ بندی با یک تجدید نظر با رنگهای تقریباً جدید آماده شدنGalaxy Z Flip 4 با رنگ برا بنفش(bora purple) یکی از این رنگ هایی است که حتماً در این مجموعه حضور خواهد داشت این رنگ بنفش به زیبایی با رنگ بژ فولد ست شده و زیبای خاص به مجموعه می دهد.

ست ها و رنگ بندی جدید سری Z 4

راه حل برای فلیپ،پیشرفت برای فولد!

در مبحث مصرف و استفاده سامسونگ اشاره کرد که Galaxy Z Flip 4از قابلیت زوم کردن در صفحه و برنامه ها پشتیبانی کامل می کند در حالی که برنامه‌های وجود دارد که خودشون این قابلیت را ایجاد کردند.

درGalaxy Z Fold 4 هم از قابلیت استفاده موازی از برنامه ها روو نمایی شد دسترسی به برنامه های موازی شده از طریق نوار اعلانات میسر شده است.

یک اکسسوری زیبا، هدیه برای خاص پسندان

هم Galaxy Z Fold 4 و هم Galaxy Z Flip 4 با یک قاب که برای حمل و نگه داشتن در دست و همچنین محافظت از صفحه گوشی و قابلیت نگه داشتن قلم مخصوص Galaxy Pen S رادارد دارد خواهد بود.

قاب همراه سری Z 4

تغییر بنیادی در محافظ صفحه

آیا سامسونگ فقط در باره ظاهر و پیشرفت های آن صحبت کرد؟ قطعا خیر!

سامسونگ اعلام کرد نسل جدید محافظ صفحه های سامسونگ قابلیت پشتیبانی از تصاویر عادی تصاویر پس زمینه تصاویر گیف و ساعت های مختلف پشتیبانی خواهد کرد این قابلیت کاربردی بیشتر در Galaxy Z Flip 4 به چشم خواهد آمد چرا که صفحه تمام خم اولد آن این قابلیت را بیش از پیش چشم نواز میکند.

چرا Galaxy Fold 4 Galaxy Flip 4؟

سامسونگ اعلام کرد هدف سری Z این است که توانایی های یک تلفن همراه هوشمند را گسترش دهد و وسیله ای همه فن حریف برای جهان مدرن ارایه دهد.

به محض ارایه عمومی این تلفن همراه، ما نقد و بررسی این دو پرچم دار را منتشر میکنیم.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه