در روز چهارشنبه ۱۶ شهریور داخل مجموعه پارک اپل به زودی نسل جدید آیفون ها معرفی میشوند.شگفتی اپل راس ساعت ۱۰ به وقت آمریکا شروع میشود اما اگر نتونستید به بلیط ورودی همایش رو تهییه کنید اصلا نگران نباشید!!!! مراسم کامل به صورت لایو از بوتیوب و خود سایت اپل پخش خواهد شد.

ماه سپتامبر است و آغاز فصل جدید و طبق سنت هر سال مدل های جدید آیفون معرفی می شود. برای امسال اپل در نظر دارد که یک آیفون جدید را نیز معرفی کند: آیفونی که هم اندازه آیفون ۱۴ پرومکس است اما سخت افزار آیفون۱۴ روی آن سوار است. جایگزین ایفون مینی با نام iPhone 14 max معرفی خواهد شد. .

پیش بینی می‌شود که آیفون های جدید نسخه بروز شده از صفحه نمایش را دارا باشند که منطقه حذف شده آن برای بلندگو و ماژول دوربین سلفی دیگر ناچ نباشد و از تکنولوژی حذف کپسولی استفاده می شود. با توجه به اینکه سال گذشته تکنولوژی ناچ باعث تغییر سایز رزولوشن و سایز دستگاه در آیفون شده بود, امسال با حذف کپسولی بخش زیادی از فضای حذف شده بازگردانده شد و همچنان سنسور های لازم برای تشخیص فیس آیدی بر روی گوشی سوار است است.

حذف کپسولی

آیفون های امسال قابلیت صفحه همواره روشن ساپورت خواهند کرد. هرچند این گزینه فقط برای آیفون های پرو و پرومکس وجود دارد

آیفون های پرو از نسل بعدی سی پی یو های هاشور زده استفاده می کنند. آیفون های استاندارد یعنی آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس از سی پی یو های نسل پیش استفاده خواهد کرد.همچنین از مدل های پرو انتظار می رود که از دوربین های ۴۸ مگاپیکسلی بهره ببرند. بقیه مدل ها از تکنولوژی جدید فوکوس دوربین جلو استفاده می کنند. در کنار معرفی آیفون ها نسل بعدی اپل واچ های سری ۸ معرفی خواهند شد. پیشبینی میشود اپل واج با یک واریانت پرو عرضه کند که صفحه نمایش بزرگتر و بدنه تیتانیومی و شیشه نشکن دارند. نسخه پرو اپل واچ قابلیت اندازه گیری دمای بدن را خواهد داشت.

باما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه